avea'nın hanqi Loqosundan bahsediyosunuz ? :)
yaw büyük umutLarLa bekLedigim formalar iğrenc cıktı.
parcaLı rezalet ötesi ya inqiLtere 3.lig'deki formalar bile daha oRjinaL duruo felaket suraya bak :(
siyah resmen antreman forması iclerinden bi beyaz iyi duruyo da bizim rengimiz beyaz mı kardesim şu beyaza verdikleri önemi parcalıya verseler süper oLur :mad::mad:
vodafone oLayı yaLan oLdu galiba

bunun qbi bisey yapsalar süper oLurdu :mad:
Bu arada kayserinin yeni forması da buymus
