Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon bu formalardan hiç hoşnut olmayanlara (benim gibi :)) yeni bir umut ışığı doğdu :) bu linkte madde 2'yi okuyun :) bahsettiğim formanın resmi
tpc_HaykoliK Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon bu formalardan hiç hoşnut olmayanlara (benim gibi :)) yeni bir umut ışığı doğdu :) bu linkte madde 2'yi okuyun :) bahsettiğim formanın resmi bende biliyorum ama adidasın gsye hazırladığı çok özel kırmızı forma kesin bu mu?Formada hiçbir özellik yok.Tek güzel yanı renkler yani sarı ve kırmızı
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: SLaM_DuNKeR bende biliyorum ama adidasın gsye hazırladığı çok özel kırmızı forma kesin bu mu?Formada hiçbir özellik yok.Tek güzel yanı renkler yani sarı ve kırmızı evet yani adidas'ın özel olarak hazırladığı diyorlarda forma modeli Dünya'nın her yerinde kullanılıyor :) (en son Ç.Rizespor,GS maçında bu modelde yeşil-mavi çubuklu forma giymişti :))
tpc_HaykoliK anlamıyorum yaa biraz özen gösterseler dünyanın en güzel forması olcak(renklerden kazanıyo)ama özen yok Bir de formanın dikiminde baskılı veya kabartma olarak uefa ve super kupayı formaya katabilirler.
03Gs1905 O formanın yapılış amacı olabildiğince kıpkırmızı "ALİ SAMİ YEN HELL" tribünlerini yaratabilmek..
Mad_Dragon açıkcası ben o formayı futbolcuların giyeceğini pek sanmıyorum,burada amaç kombine satılsın...
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon açıkcası ben o formayı futbolcuların giyeceğini pek sanmıyorum,burada amaç kombine satılsın... Bu forma taraftara özel forma. Futbolcular için 3 ayrı model var. Burda amaç için bakınız 2 üst mesaj: Gürhan Abey..
tpc_HaykoliK Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon açıkcası ben o formayı futbolcuların giyeceğini pek sanmıyorum,burada amaç kombine satılsın... Bu forma taraftara özel forma. Futbolcular için 3 ayrı model var. Burda amaç için bakınız 2 üst mesaj: Gürhan Abey.. ama adidasın özel(altını çiziyorum) olarak tasarladığı dio formaya bak.Rengini deiştirmeden özellik katsalar iyi
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: SLaM_DuNKeR Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon açıkcası ben o formayı futbolcuların giyeceğini pek sanmıyorum,burada amaç kombine satılsın... Bu forma taraftara özel forma. Futbolcular için 3 ayrı model var. Burda amaç için bakınız 2 üst mesaj: Gürhan Abey.. ama adidasın özel(altını çiziyorum) olarak tasarladığı dio formaya bak.Rengini deiştirmeden özellik katsalar iyi O biraz abartı olmuş. İspanya milli takımının forasınin sarı çizgisiz hali.. Taraftara özel forma ama ayrıca önemli bi farklılığı yok.. Adidasın taraftara özel hazırladığından kasıt ise bu formayı futbolcuların kullanmayacak olması..