Shevchenko Shevchenko: Tottenham ßest7RoNaLdO: Atletico ilk maç 1-1 ikinci maç 1-0 en sıkıcı maclardan biriydi diyebilirim :P
LuNaT1C 3-0 aldım:P ilk online şeyim karşı taraf bayağı kaçırdı %51 e 49luk bir oynanış vardı forlan sağolsun ilk onlineımız hayırlı olsun:P:D schalke:enes villereal:yiğit
Cesc Ya Yiğit git işine:D Kalecim sakatlandı maç öncesi yedek kaleciyi aldım kaleye. 15dk de 3 gol yedi. Sakat ama gururlu kaleciyi kaleye koyacağıma Soren Larsen'i koymuşum, kalecide forvette gol kaçırıyo:D Baya gol kaçırdık. Yiğit'e de pozisyon vermedim hatayı görünce ama 3-0 yenildim. 2. maç az sora..
Cesc 70 küsür dk bastırdım bastırdım, sora 2 gol yedim. Yiğit tamam artık öğrendin, benim taktiği kullanma bi daha:P
ŞANLI_ Yorum yapmaya gerek yok 4 maçın hepsini yeniyorsan o takıma karşı iyisindir :) :cool: :p Atl Mad. ulaş Marsilya. Ozan 1 2 3 4
Ozzy_AFR ** yok abi naparsam yapiyim olmuyo.Torres basıyo gidiyo :) en güçlü takım listedeki.Yenmesse ayıptı zaten :D cisse ve niang'dan hiç verim alamadım.Ama 14 yaşındaki Ayew atletico defansına zor anlar yaşattı :D **
ŞANLI_ evet haklısın yani atl mad marsiyayla eş değer bi takım değil 1o numara. bi sağ bek eksiği var o kadar :p ayew ii topçu yalnız :p
LuNaT1C çekişmeli maçlar olmuş tnr ulaş abi(bize youm yapan yok:D) ozan abi saklıyo kendini turnuavda patlıyıcak:P
Ozzy_AFR ** Bendeki sağbek Habib Beye sende olsa top oynatmaz o takım şerefsizim :D ** yiğit geçen yılki her turnuvada finale cıkmış ama hiçbirinde mutlu sona ulaşamamış bi loser war karşında :d fm bilgi yarışmasını bile finalde kaybettimdi :d
ŞANLI_ yiit afferm sanada. ilk maç için iyisin biz şmdi normal bi turnuva yapcaz scn 'nin resmi turnuvasında görelim seni o zman kasıp kavurursun ortalığı :p
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® yiit afferm sanada. ilk maç için iyisin biz şmdi normal bi turnuva yapcaz scn 'nin resmi turnuvasında görelim seni o zman kasıp kavurursun ortalığı :p 6.30da baişadım 2.5 saattir villerealdeyim kaptırdı bu oyun beni bakalım napcaz turnuvada bu cescin taktik iyi oldu:)
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: The Patriot Yiğit sen git fifanı oyna evladım harcanma buralarda :p Hakan abi:hamburg ben:villereal çok iyi cvp oldu bu:D 2.maç birazdan ahuah:D
The Patriot **Kaçan pozisyonlara bak.Son dk da nasıl kaçar o gol aman yarabbi.:D Aferin lan Yiğit dün bana olanlar bugün sana olacak galiba :D**
TheMaNqLeR Herkes ilk gününde iyi oynuyor herhalde. Neyse dün fazla maç yapamadım. Bugün gelen gelsin de yapalım.