Bu 2. mac sdc goruntu niteliginde 1-2 benm üstünlüğümle sona erdi zor çevirdik valla maçı o ayrı mesele Leo 'da yoktu takımda ..

ilk maça gelecek olursak dillere destandı. görüntüden ziyade maçı kaydetmeyi tercih ettim.. 2. yarı fırtına qb bi porto vardı ve dağıttı beni ama skor gene benim lehimeydi :p yaptıgım küçük taktikler işe yaradı diyebilirm. işiniz gücünüz yoksa merakta ediyorsanız bu maçı izleyin :)
http://www.4shared.com/file/18662422/869eb9c8/owww_ozanimla.html
( Kaydetme yeri: Belgelerim/Sports Interactive/ Fm 07 / matches )