Günü kurtara galibiyetimi aldım.Maç hakkında spiker söylüyor resimde herşeyi.:D Yasin oynadı ama ben kazandım :cool:
Lizbon (ben) 2-1 Bremen (yasin)

------------------------------------------------------------
İkinci maç :
Bremen (yasin) 2-2 Lizbon (ben)
Çok zevkli bir maçtı.Kaçan goller ofsaytlar, direkler vs.vs.Maçın hakkı beraberlikti.

AMA SONUÇTA İKİLİ AVERAJLA DA OLSA BEN KAZANDIM :P