Espanyol(Cesc) - Paris SG(_oZn_AfRiCaNiSm)
1. Maç: Espanyol 3-1 Paris

2. Maç Espanyol 3-1 Paris

2. maçta resmen dağıttım. Luis Garcia salağı birsürü gol kaçırdı. İlk maçta 0-1 'den yerinde değişikliklerle 3-1 yaptım. 1-1 kadar Ozan çok üstündü ama toparlanıp 2 gol attım.
2. maç deplasmandayım die, deplasman taktiğiyle çıktım ama sahamdaymış. Ama deplasman taktiğim mükemmel tuttu. Ozan'a maç boyunca 1-2 pozisyon verdim 1'i gol ve sayısız gol kaçırdım. Turnuvadaki takımımla ilk tecrübemden 3-1, 3-1 lik galibiyetlerle ayrıldım, umutluyum..