Batuhan ile iki maç daha yaptık. Ben bu sefer Valenciayı aldım ama yine olmadı :D


o söylemeden ben söyleyeyim : zevkli maçlardı :D
Takımımı berabere kalabildiğinden dolayı tebrik ederim. Ayrıca bundan sonra hayatta yeni bir hedefim var. Batuhanı yenmek. :D