The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: TheM4NgLeR Biliyoruz espri yaptık yahu :) :) Bu arada tabloları da güncelleyin artık Samet,Yasin :p
Immune Orjinal Mesajı Yazan: 66 Patriot Orjinal Mesajı Yazan: TheM4NgLeR Biliyoruz espri yaptık yahu :) :) Bu arada tabloları da güncelleyin artık Samet,Yasin :p İi gaza geldi bu hea:D.Bi ara gel de havanı alim (Şaka.İddiam yoktur :P)
Venom Ömer ile iki maç yaptık ikisi de berabere bitti 2-2 ve 1-1 (ikili averajda yendi) En zevk aldığım maçlardan biriydi. Ömer bu burda bitmez..
Shevchenko can´la olan macımda 3-1´den 3-3 olunca sandalye kırıldı ya.hafif kırıktı iyice kırıldı =))
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Hakan´ın maglubiyetleride bana euehe :) Sıra sanada gelecek olm :D
Immune Schalke = 66 Patriot Hamburg = Ben En başta şunu söliyim; Hakan abi nolmuş sana ya :P İlk maç 3-1 yenildim. İkinci maç 1-0 yenildim.
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: _Venom_ Hakan ağda bekliyorum seni:) Yarın yapalım peder ayaklandı ):
Shevchenko Liverpool: ßen W. ßremen: Ömer İlk mac 3-3.. geçen 3-1´den 3-3 yapmıstık bu sefer tam tersi oldu Ikinci maci deplasmanda almayı bildim. 1-2 çok güzel maclardı..tşkler Omer