Aman tanrım ! Daha önce güzel maçlar çıkardığım Schalke ile hezimete uğradım gerçekten de. Bunda kimlerin payı var bakalım;
İlk golde yantoptan gol yedirten Rodriguez,
İkinci golü frikikten 35 metreden yiyen Neuer,
Üçüncü golü 40 metreden Wicky'nin uzaktan şut sonrası yiyen Neuer(iki golde de topu izledi),
Dördüncü golde ortasahada pas yaparken topu kaptıran Rodriguez..
İkinci maçta;
Defansa kabahat bulmayacağım. 3 yantop golü yedik yine neyse bunda benim problemim var.
Bomboş kaleye iki şutu gole çeviremeyen Halil,
İki karşı karşıya kaçıran Hamit...
Tebrikler Hakan..