Palermo(Cesc) - Udinese (RoNaLDo7_17)
1. maç: Palermo 1-0 Udinese

2. Maç Udinese 2-3 Palermo

Samet'e teşekkürler maçlar için. İlk maçta golü atan (ben:p) kazandı, çekişmeli bir maçtı. Son dakikalar kaleyi ablukaya aldım, önce çok net bi gol kaçırdım 87'de, 88 golüm ofsayta kurban gitti. 90+4'te golü buldum. Maçta sol kanadım yoktu. Bresciano milla takımdaydı. 2. maçta döndüğünü belli etti.
2. maçta 1. ve 8. dk 2-0 36'da 3-0 yaptım ve attığımdan çok kaçırdım ilk yarı. 2. yarı Samet toparlandı 3-1 yaptı 52'de sora karşılıklı bol bol gol kaçırdık. Özellikle Di Michele bomboş pozisyonlarda kaçırdığı gollerle çıldırttı beni. Kaleye kadar iyi gelip kötü bitirmek de sinir bozucuydu. 90'da bi gol daha yedim ve 3-2 kazandım.