Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·®
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: TheM4NgLeR
Yasin ve Ulaş'a karşı şok açıklamalarda bulunan TheMaNgLeR, şunları söyledi:
Her ikisini de çok zorladık yantoplardan buldukları şans golleriyle üstünlük sağladılar, neden bu kadar gündeme gelmeye çalışıyorlar anlamıyorum.
Zaten Ulaş'la maçımız ayrı bir komediydi gerçekten. 10 dakikada 2 maç yaptık aceleden, ona rağmen elimden kaçtı.
Ömer'i yendim; dostça mücadele etti. Tebrikler Ömer ...
Lan 7/24 Nette FM oynuon ona rağmen elimden kaçtı dion. bide çelsiyi seçtim diye paçalarından akıo bişeylerin neden tırsıon ki interi seçtin sende ki inter daha ii takım bana göre çelsiden. Anlıcağın şurda 2 gündür FM oynuon adamı bile 10 dakkada yenemedin hala mazeret üretmekten alı koyamıorsun. bide ss koy diorm ss ide koymuon işine gelmio glb :p neyse biraz geçsin zaman otursun herşey o zman 45er dakkikada acı vere vere yenerim seni :D:D:D
7/24 mü ? Sen benden daha fazla oynuyorsundur kesin. Ben 07'de tek kariyer yaptım, sadece Sakaryaspor'la 10 hafta falan ilerledim, topu topu da 15 online maç yapmışımdır. Ben tırsmadım Arsenal olacam dedin bir de baktım Chelsea olmuşsun :D. Emin ol, ben yatılı okuduğum için scn'deki maçlarla başladım 07'ye. Dolayısıyla aynı anda başlamış oluyoruz :p . Makinamın ss almasında sorun var, bunu herkesle oynarken de söylemişimdir :p. Zaten yenemezsen ayıp olur, malum iddalı olan sensin, ben zevkine oynarım :D:D:D
Aramızda namağlup olan kaldı mı ?
Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·®
oynadıgım en iyi rakip ömer. harbi bilio bu işi ama az geliştireyim kendimi yencem seni :p
Ömeri ben bile darmadağın ediyorum, neresi en iyi? :D:D:D