Sezonumu açtım. Bekliyorum.
Venom(Valencia) - Atl. Madrid(HellBoy)
Valencia 4-1 Atl. Madrid

İlk maçımın verdiği heyecanla çıktım sahaya. Kendime güvenmiyordum ama oyuncularıma güveniyordum. Yüzümü kara çıkartmadılar. Güzel bir maçtı. Net bir skor.
Atl Madrid 2-3 Valencia

Bu maç her şey çok farklıydo. O ne heyecan. O ne çekişme. O ne "Villa"! Bir yıldız nasıl oynamalı diye sorsanız, hiç düşünmeden Villa diye cevap veririm. Koştu, çabaladı, oynadı ve şovunu yaptı. Galbiyeti getiren üç golü de o atmıştı.
Can'ı tebrik ediyorum. İlk maçlarımda bana büyük zevk yaşattı.