Sevilla = Cesc
Atletico = TheM4NgLeR

Arkadaşlar bu ilk maç, forvetlerimin önemli fırsatları değerlendirememesi sonucu, 2-0 yenildik.

Bu da ikinci maç, forvetlerimin gazabı devam etti ve sadece 1 gol atabildik. Bir daha bu takımı seçer miyim bilemeyeceğim.
Cesc(Enes)'e bu güzel maçlardan dolayı teşekkür ediyorum, buranın biraz daha canlanması dileğiyle. Çünkü bütün maçlarda ben varım :)