Ume Geometri ve Biyoloji iki derstende çok baskı yapıyor hocalar inşallah öss de faydasını alacam bu iki ders 3 geldi karneye
G___ultrAslan___S **Benim bi ara Fizik çok kötüydü her denemede 7-8 yanlış geliyordu:D ama dersanede bi hocamız vardı o beni iyi çalıştırdı FEN'den 20 nin altına düşmemeye başladım.Fen hayatım onun sayesinde değişti valla.**
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at bi sayısalcı olarak utanarak sölüom bioloji. :mad: Niye utanıyosun ki? Biyolojiyi sayısal dersi yapanlar utansın.. (neseki kurtuldum sanırım)
LuiS_SahA Fen Fen Ve Fen çünkü hoca.Nasıl bir hoca anlatayam.Hoca +cı -ci yani sınıfta çıt çıkar eksi atıtırıyo bir de fen başkannını hep kızlardan seçiyo.Okulun ilk günü 8 sayfalık ödev veriyo tabi yapmıoz :D
Bart Simpson ah ah nerdeyde o eski bioligi dersleri:D en sevdigim ders ispanyolca ve matematik:D niye matematik ve ispanyolca? cünkü ikiside 2 tane genc ciktir kadin:D :D
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Fernando Torres Sanz T.C. İnkılap Tarihi :mad: ıyy aynen:mad: Bide Dil ve anlatım bide Edebiyat:mad: