Sözel öğrencilerinin sayısal derslerinden hoşlanmamalarını anlarım da bir insan neden tarih dersinden hoşlanmaz onu anlamıyorum. Zamanında bana da zor gelirdi. Neden bu dersler var diyordum fakat zamanla fikrim değişti.
Şimdi ise sevmediğim dersler arasında işletme ve iktisat var :D