Immune Kardeşim oldum olalı,kendimi bildim bileli şu dersten tiksiniyorum nefret ediyorum adını dahi duymak istiyorum dercesine nefret ettiğiniz ders veya dersleri merak ettim.Benimkiler; 1-Biyoloji 2-Biyoloji 3-Biyoloji . . . 265-yine biyoloji :mad: :( :P
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: _Venom_ Tarih seviyorum ama yapamıyorum:) Ömrümdeki 2 tane 1'imi bu dersten aldım. Arkadaşa Katılıyorum.:) Aynen Benimde Tarih.
Ayrton Senna Da Silva Matematik'ten nefret ediyorum. Tamamen Hocadan dolayı. Nefret ettirmek için elinden geleni yaptı
korkunbendenn Orjinal Mesajı Yazan: _Ayrton_ Matematik'ten nefret ediyorum. Tamamen Hocadan dolayı. Nefret ettirmek için elinden geleni yaptı aynı durumdayım adam deli ya bizim diğer hocalar bile diyo bu adam deli diye. lise hayatım boyunca matematiğim her dönem istisnasız 1:o :D
bandobras Geometri...kıl kapıyorum....ama öss sınavında sevmememe rağmen o kadar kolay sordular ki çözmemek elde değildi çözdüm:D