Exvision Allah izin verirse kışlada :P Şaka bir yana yine buradayız. Piyangodan para çıkmadığı sürece tatil hayal benim için :o
adu Finaller sonunda sınıfı direk geçmeyi başarırsam eğer Bodrum, Çeşme, Finike takılıcam. 20-25 günü İstanbul'da geçiririm. 2 hafta kadar da memlekete(Artvin) giderim. Tabi zor durumda olduğum dersten finalde de kötü not alırsam bunların çoğu yalan olur.
venomX karneyi aldıktan sonra 1 hafta istanbulda kalırım sonra ankara'ya bide çankırı'ya memlekete giderim 1,5 ay kalır oradan ist ye gelip tekirdağ şarköye giderim 2-3 hafta kalır oradanda marmarise gider orada bitiririm yazı
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: D.V.S 7 Bu yazın 1 ayını işlerden dolayı Kızılcahamam'da geçireceğim gibi gözüküyor. Geri kalan zamanda 10-15 gün İzmit'e giderim belki.:) Geriside Ankara'da geçecek her zaman ki gibi yine çalışarak. İzmit'e gel, Yiğit ile beni görmüş olursun :)
Laurito Orjinal Mesajı Yazan: adu Finaller sonunda sınıfı direk geçmeyi başarırsam eğer Bodrum, Çeşme, Finike takılıcam. 20-25 günü İstanbul'da geçiririm. 2 hafta kadar da memlekete(Artvin) giderim. Tabi zor durumda olduğum dersten finalde de kötü not alırsam bunların çoğu yalan olur. vay abi artvinlimisin hemşeri sayılırız ben de giresunluyum
Tearaway nasipse össden sonra önce italyaya ordan isviçreye 2 haftalığına bi tatil yapma fırsatım olcak ondan sonrada çalışırım büyük bi ihtimal :)
el kun Çalışıyoruz yaşadığım şehir Bodrum'da:).İsteyen olursa gelin tanışırız:).Çalıştığım yerde ağırlarım sizi:)
wickedqame Sabah 9da kalk PC başına, saat 12de kahvaltı yapmaya git, 1de arkadaşlarla buluş, 6da stüdyoda çalış, 8de eve gel PC başına, gece 1e kadar PC başında kal sonra yat... Hep böle geçer heralde.
Freak. Gölcük(Kocaeli)'de Artvinli çok var ve hepsin de Gürcülük var. SCN'deki Artvinlilerin kökeninde var mı:) ? Sınava bağlı. Güzel geçerse festivaller kötü geçerse düşünemiyorum bile.
Cesc **Belli olan kısmında İzmir ve Ankara gözüküyor. Yaz okulu ve dolayısıyla İzmir'de kaldığım süre içerisinde yakında bulunan Kuşadası, Çeşme, Foça vb yerlere giderim bol bol. Onun dışında bi eve uğrarım Ankara'da. Geri kalan kısmı nerede ya da nerelerde geçireceğim hiç belli değil henüz.**
BJ 2 Dollar **Günüm bana PES te ve Smackdown'da meydan okuyoan ve çoğu zaman hesabı ödeyen avrupalı Türklerin bulunduğu ps kafelerde gecer.**
Turkz3ar *Turkiye'ye gelecektim bu yaz ama Yaz okulu var, sonra calisacagim arada parti'ler ve sahile inerim ama pek tatil sayilmaz. Tatili kis zamanina ertelemedim Turkiyeye gelecegim :) *
uurture Yaz tatilinde ilk Eskişehir'e gidicem orda biraz kalıp Danimarka'ya arkadaşımın yanına ama tabi Dil Anlatım'dan geçersem yoksa Bütünleme felan 1 ay boşa gidicek..