D.V.S 7 Benimde bu sene planda değişiklik oldu. Babamın veya amcamın yanında işe başlayacağım. En azından mesleği öğrenirim.:)
crdsa Sanmıyorum :) Tatilim bazı özel sebeplerden dolayı ertelendi, ay sonunda gideceğim. Üzülsem mi (Haziran'da kalabalık olmayan sahiller ve kavurmayıcı sıcaklık) sevinsem mi (Euro 2008'e konsantrasyonun sağlanması, bilgisayardan uzak kalmamak) bilemedim.
Stevie G Orjinal Mesajı Yazan: Ozan Sanmıyorum :) Tatilim bazı özel sebeplerden dolayı ertelendi, ay sonunda gideceğim. Üzülsem mi (Haziran'da kalabalık olmayan sahiller ve kavurmayıcı sıcaklık) sevinsem mi (Euro 2008'e konsantrasyonun sağlanması, bilgisayardan uzak kalmamak) bilemedim. bence sevin. Euro 2008i rahat rahat izleyebileceksin ayrıca okulların kapanmasıyla başlayacak fm turnuvasını kaçırmayacaksın.
crdsa Aaa evet fm turnuvası olayını unutmuşum. Aldığım kötü sonuçlardan sonra bu turnuvayı kaçıracağım için üzülüyordum.
TuNdRaLoWeR Ozan hatırlıyorumda geçen turnuvanın hemen bitmesini istiyordun(Takımlı olan),kalman senin açınden çok yararlı oldu bence,tatile gidip ne yapacaksın ya,otur evinde 7 x 24 pc başında ol:D Var mı daha kralı?
Imagine Abi tatilde de evde sıkılır insan gezin tozun hayatınızı yaşayın ya bari yazın bırakın FM'yi.
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Franz Beckenbauer Ya saçmalamayın 7/24 PC başında geçirmeyin, pişman olursunuz... Aynen ya öyle şey olmaz.
SSLLHH Orjinal Mesajı Yazan: Imagine Abi tatilde de evde sıkılır insan gezin tozun hayatınızı yaşayın ya bari yazın bırakın FM'yi. Aynen ya katılıyorum ;)
crdsa Tatilin yaklaşmasıyla birlikte bu konuyu tekrar gündeme getireyim :) Ben sınav işleri nedeniyle pek gidemeyeceğim :) Didim'e giden yok mu bu sene de :D
D.V.S 7 **Bu yazın 1 ayını işlerden dolayı Kızılcahamam'da geçireceğim gibi gözüküyor. Geri kalan zamanda 10-15 gün İzmit'e giderim belki.:) Geriside Ankara'da geçecek her zaman ki gibi yine çalışarak.**
ŞANLI_ Festivaller nerede bizde orada :p Altınolukta yazlık var orası zaten değişilmez. ama sınavı kazanamama gibi durum oldugundan tatil yapmaya yüzümde pek yok aslında. Sonra 1 haftalığına Bodruma gitme durumları var kısmetse bakıcaz.