Zaten ben nerdeyse Kasım`dan beri tatildeyim kafadan :D Ama seneye 2.sınıf zor bir yıl olacak. Onun için yazın memlekette Evde geçecek. Arkadaşlar ile takılmaca,eglenmece başka bir şey olmayacak. Birde Mübarek Ramazan Ayıda Temmuzun sonlarına doğru şu anki gibi kafamı dinleyecem ondan sonra Eylül sonlarına doğru üni açılır. Haa birde seneye tek kalacağım içinde evi düzene sokmakla ugraşacam sanırım.