saidcamlica turkuaz formayıda yaparsan çok sevinirim bunlar süper olmuş özellikle sarı beyaz olan tebrikler............
saidcamlica çok süper olmuş yanlız tek bi hata var formadaki sarı çubuklar yakayı kaplıyo onuda yaparsan süper olur
MacTavish Hepiniz sağolun:) @Fatih Yilmaz Tamam Onlarıda Yapacağım @subwoof tam olarak neresi anlamadım?
Anxiety İkiside burda güzel görünüyolar.Acaba oyunda hangisi daha güzel görünür diye düşünüyorum.Sanırım mat olan daha iyi olur.Ama tam karar veremedim.:)Bu arada eline sağlık.
MacTavish **Sağol.Mat olan oyunda fazla dikkat çekmiyor ama Parlak olanın renkleri gerçeğe daha yakın fakat oyunda sırıtıyor seçim sizin..:)**
MacTavish Fenerbahçe Home 07/08 Mat-Normal Fenerbahçe Away 07/08 Parlak-Mat Fenerbahçe Third(Turkuaz) 07/08 Mat-Parlak
saidcamlica Щїтсђ ќїлφ® kardeş formaların MÜ-KEM-MEL olmuş tebrikler fakat şu dediğimide sarı lacivert çubuklu formadada yapsaydın daha güzel olurdu