_wolff_ Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Pazartesi fb ve bjknin yeni formaları tanıtılcak.Onları da yaparsın dimi
MacTavish Fenerbahçe Dream Kit Pack 2 Çok Yakında Özellikler: -Fenerbahçenin 07/08 Sezonunda Giyeceği Formalar -Yepyeni Mat Dizayn -Minikitler
FaRuK_1907 Formaların Gerçekten süper Witch king kardeş yalnız bi isteğim olacak sana bir sorayım Fenerbahçeye Galatasarayın forması gibi parçalı forma yakışırmı?Yada yakışmasa bile yaparmısın hem güzelde olur Sarı-Lacivert Parçalı forma şort beyaz kollar sarı-lacivert karışık olacak galatasaray-Trabzonsporuın yeni sezondaki formalarını beğendimde fenerbahçeyede yaparmısın öyle bitane?
FaRuK_1907 Orjinal Mesajı Yazan: Vanquish1907 beyler şu en baştaki fb formasını nerde bulurum yoksa fb07/08 adidas forması mı o?
MacTavish Evet Fenerbahçe nin 07/08 Sezonunda En Çok Giyeceği Forma Olan Çubuklunun Frontu Fullde Matlaştıracağım
iyi_man82 Щїтсђќїлφ®, F.Bahçe nin 2007-08 formalarını matlaştırmadan önce yayınlayabilirmisin, lütfen.
GencFB33 Şöyle front olarak değil de kit raptor ile atacağımız tam formalar yapabilir misiniz Fenerbahçe'nin yeni sezon formalarını ?
MacTavish @GencFB33 Front formanın bitmediğini gösterir yani bitince tam koyacağım Gürhan abi çok sağol tam bir resim yoktu gece bunu çizerken o yüzden kafadan yaptım yakayı full halinde düzelteceğim;)
GencFB33 Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® @GencFB33 Front formanın bitmediğini gösterir yani bitince tam koyacağım Sağ ol. Ayrıca minikitleri de yaaprsanız sevinirim. Onlarsız olmuyor. :D