Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ®
Onur Abinin Tavsiyeleri Doğrultusunda Update Yaptığım Fenerbahçe Home


Bu tam istediğim gibi, gördüğünüz gibi, oyunda ne kadar iyi duruyo bu renk tonuyla. Benim ekran kartımla SS çekilse, gerçekçiliği daha da gözler önünde olacak.