Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ®
Trabzonspor Parçalı Front

Forma gayet güzel ama bu formanın oyunda iyi görünmesi için, renklerinin böyle olması lazım.

Renklerin net olması hoşumuza gidiyo ama, oyundaki orjinal formalarda böyle, çünkü oyunun grafik motorunun uygun oldugu ton bu. yoksa yapmacık duruyorlar ne kadar iyi çizilse bile.