Orjinal Mesajı Yazan: 10UR
Bu çocuk bişi biiliyor. Formalar çok iyi Witchking
Çok Sağol Onur abi senin yorumların çalışma hırsımı arttırıyo:D:)
Orjinal Mesajı Yazan: Fatih Yilmaz
Щїтсђ ќїлφ arkadaşım Fenerbahçe formaları hakkında bir iki ricam olacak çubuklu formalarda dizayn hataları var en göze batan nokta sarı beyaz formaların sırtı sarı olmuş ama orjinalinde beyaz ikinciside çubuk dizaynlarıda biraz farklı gibi sanki resimleri koyabilirsem göstermeye çalışıyım


eğer resimleri koyamadıysam
http://www.fenerium.com.tr/department/showdept.aspx?depid=442&ParentId=0 buradan kontrol edebilirsin
emeğine sağlık çünkü yaptığın halide çok güzel
Tamam dediğin yerleri kontrol edip düzelticem malum fazla resim bulamadım arka taraftan ancak bu kadar oldu update yapıcam:)
Minikitleri de yapıcam sabredin biraz:D formaları ister bmp yapıp kit raptorla ister creation master programıyla(tavsiyem budur) yükleyebilirsiniz