Arkadaşlar oyunun bize vermiş olduğu formaların ölçekleri 512 x 512 ama benim bu siteden alarak koyduklarımda 768 x 768 olarak yazıyor ve oyunda kötü gözüküyor. Bunları nasıl 512 x 512 yapabileceğimi söylerseniz sevinirim. Tam olarak bilmesem de oyunda kötü görünmesinin sebebi galiba o... Şimdiden teşekkürler.
Kendim bununla ilgili konu açtım ama cevap veren olmadı siz forma yaptığınıza göre biliyorsunuzdur diye buraya yazayım dedim. Konunuzu böldüysem özür dilerim!..