Щїтсђ ќїлφ® antrenman forman gayet güzel gözüküyor._wolf_'un yaptığı formayıda görmüşsündür herhalde,seninkinde de amblemin iki yanına reklam,alt ortada 'avea' ve sırtında 'fenerium' olacak mı?bu versiyonuda gayet şık durabilir ama yinede sen bilirsin seninkide sade, gayet güzel gözüküyor.Yalnız şöyle bir problem var antrenman formasını oyuna nasıl atacağımızı bilen birisi var mı acaba, ben bugüne kadar beceremedim.CM07'de training bölümüne yükleniyor ama oyuna atmıyor çok ilginç,yardımcı olabilecek birisi varsa memnun olurum..