Vanquish Ensar izin verirsen elimde sarı font var,isteyen arkadaşlar burdan faydalanabilirler..(yapımı dddrrr'ye aittir) http://www.ImageShack.us" /> http://www.ImageShack.us" />
Vanquish Rica ederim,siz böyle güzel formalar yaptıkça(ЦОĿKÁИ'ında hakkını yemiyelim) bizede takdir etmek düşer ;)
Vanquish Ensar,şuan "Manchester home" üzerinde çalışıyorsun,gayet güzel gözüküyor ama biliyorsunki bu akşam Türkiye'nin maçı var ve ilk defa Milli Takım'ı turkuaz renli formayla izleyebiliriz.. anladın sen onu ;) emeğine sağlık.
MacTavish **@Batuhanry14** Yorum için sağol. **@Vanquish** eğer Milli takım turkuaz forma giyerse Man Utd a ara verip onu yaparım hemen;) **@BaTu_07** Sarı renkli forma giymediki bu sene?