Kerem Orjinal Mesajı Yazan: sitting bunların mini kitlerinede verseniz iyi olacak iyi Olacak ne demek := Rica Edemiyecek kadar düşük bir seviyeye inmeyelim beyler...
himan slm Щїтсђ ќїлφ® bişi dicem ya ben bi türlü karar veremedim oyuna mat mı eklim yoksa parlak mı hangisi ben genellikle parlak eklerim ama senin düşüncenide almak isterim ;)
asebele kit raptor programım var ama bu formaları bilgisayarıma nasıl ekleyeceğim acaba anlatır mısınız
cangele9 kardeş kit raptor programında formasını ekliyeceğin takımı bul onun yanında yada altında yanılmıyosam export yada load olması lazım kitraptorun resmi olsaydı sölerdimde load varsa ona tıkla yoksa export de formaları yerleştirdikten sonra improt de ok ama sen cm07 yapsan daha kolay
saidcamlica Witch King yine ustalığını konuşturuyorsun bu forma daha dün yayınlandı süper ellerine sağlık......
The Undertaker. kardes FBnin gercekte boyle forması yokki?yoksa varmıydı?emegine saglık yınede super..
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: The Undertaker. kardes FBnin gercekte boyle forması yokki?yoksa varmıydı?emegine saglık yınede super.. kardeş fb kaleci formasından bahsediyorsan dün akşam maçı izlemedin herhalde izlesen görürdün