emreakkus :) ben hortlattıgımı bilmiodum googledan arattırdığımdan kusura bakma :( hacı senden bişey istesem olur mi gsnin yeni 4 forması var onları yapabilrmusun?
lafel2 abi senden bir forma isteyecegim abi nolur abi bana diarbakırsporun formalarını yaparmısın abi nolur ellerinden öpeirm saygılar sevgiler...
GFB_Cuneyt Щїтсђќїлφ®,Formaların gerçekten çok güzel senden iki forma isteğim olacak türkiye turkuaz yaka ve kırmızı beyaz forması :) ;)
Crazy_Man4444 Щїтсђ ќїлφ® abi Aston Villa'nın home ve away formasını yapabilirmisin Formalar: Home Away Not: Çoraplar Short Rengi Abi şimdiden Teşekür ederim inşallah yaparsın
KobeUguR Buyur arkadaşım bende hazır vardı elimde. Senin de bunu istediğini gördüm koydum. Bir de kaleci formasını da ekledim. İnşallah beğenirsin..
KobeUguR Ben de fifa 2007 yamalarıyla çok uğraşıyorum..Aldığım formaları klasör halinde saklıyorum tekrar lazım olur diye..Senin de bu konuyu açtığını gördüm koydum..Önemli değil senden de Allah Razı Olsun..:) ;)
klytesnr Beyler şöyle değişik şekilli yeni bir deportivo la caruna ve middlebrough formaları yapabilirseniz çooook iyi olurr... Mümkünse sponsorsuz olsun forma... Kolay gelsin.... Şimdiden saolun....
tomascan123 http://i3.iofferphoto.com/img/item/496/856/76/BayernMunichHome.jpg bırı lutfen bana bu resımdekı formayı bulsun yada yapsın cok rıca edıorum cok cok cok aradım ama hıc bıyerde bulamadım yardım pls