arkadaşlar yamayı yükledim formalar erşey çokgüzel transferleri editten yapmtım aammmmmmmaaaaaaa
stadyumları göremiorum dendiği gibi gdb nin içine attım unidekileri ama yeni stadlar yok bir yardım edebilirmi. teşekkürler yama geçrekten takdire şayan helal olsun fenerbahceliye:D