Orjinal Mesajı Yazan: hakancr
Yama için teşekkürler.Ama benim sorunum var.TSL takımlarının formaları değişmiyor hala hollanda ligindeki takımların formaları var.Ayrıca bazı Avrupa takımlarının formaları bozuk.Neden olabilir? 4 tana dosyayıda indirdim senin dediklerinin aynısını uyguladım.Yardım :(
Orjinal Mesajı Yazan: typhoon2334
M e E r t y z arkdaaşım yardımların için çok teşekkür ederim. Anlattığın gibi oyunu kurdum ve tam istediğim gibi Türkiye ligi hollanda ligi yerinde Alman ligi ise duruyor. Ve TSL yeni takımları da var.
Arkadaşım kurulumu düzgün yaparsan yamayı sorunsuz kullanabilirsin.Lütfen kurulumu yaparken biraz daha dikkatli ol!
Yamayı kurmak için yapman gerekenleri şöyle özetleyim senin için ;
Kitserver için olan dosyaları (kitserver indirmediysen benim konumda var ordan indirebilirisn.Tıkla!) C:/Program Files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 6/Kitserver/GDB klasörüne atıyosun.
GDB'nin içinde uni'ye (uni klasörü yoksa kendin oluştur) formaları ,
GDB'nin içinde boots'a (boots klasörü yoksa kendin oluştur) kramponları ,
GDB'nin içinde stadiums'a (stadiums klasörü yoksa kendin oluştur) stadyumları atıyorsun.
e_tex ve 0_tex'e importlanacak dosyaları DkZ Studio ile importluyorsun. (İmportlama işleminin nasıl yapıldığını konumun ilk sayfasında resimli bir şekilde anlattım ordan yararlanabilirsin.Tıkla!)
Opmov dosyasını ise ("Opening Movie" yani açılış videosudur istemezsen yapmak zorunda değilsin.) C:/Program Files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 6/Kitserver/dat klasörüne atıyosun.
Son olarakta : Option File dosyasını ise Belgelerim/KONAMI/Pro Evolution Soccer 6/save/folder1 klasörüne atıyosun.
Bunları yaptıktan sonra oyunu keyifle oynayabilirsin...
Benden bu kadar!