Orjinal Mesajı Yazan: ersoyodabas
kardeşim ben şunu yazdım;
Editten türk milli takımına girince oyundan atıyor
bir de bana kitserver atabilirmisiniz bendeki ile dendim ibşi olmadı lütfan .Şu oyundan atma problemi ile ilgilide yorum yaparsanız iyi olur
sende dediğin cevaba bak ya acemisiniz nedir.zaten bu yamayıyapanın kendisi acemi kardeşim akıl mantık 200 dosyayı millete e_texte importlatacağına e-textin kendisini versen ya...
benim problemim kitserverın setupı ve 4 link var sanırım 2 si yamanın kendisi 2si updatesi ama oyundan atıyor ve bence bu benim kitserverımdan sanrım sizden kitserver setupı istiyorum ...please
Edit Mode'dayken Türkiye , Brezilya ve Liverpool'u seçince oyundan atıyor.Bunun nedeni ise option file'nin çok fazla editlenip , değişmesi.Zaten edit işi bizim işimiz sende Edit Mode'dan Türkiye'ye girmezsin olur biter.Ama illada ben giricem diyosan o iş içinde Pes Fan Editör işini görücektir.Bu probleminin cevabı , gelelim diğer sorununa;
İlk yapılan Basic Pack'in kendisi O6/O7 sezonunun devre arasından sonraki dönemi kapsar ve tüm(Türk ve Avrupa) takımların transferleri , formaları , kramponları gibi birçok yeniliği içerir.Daha önce Pes 6'sına hiç birşey indirmeyenler o yüzden önce bunu indirmelidir.Basic Pack 2OO7/O8 Edition Update ise (zaten ilk sayfada belirttiğim gibi) T S L O7/O8 sezonunu içerir.Artık hangisini istersen onu indir o senin elinde.E_texi direkt vermememin sebebi ise ; Yamanın boyutunu olabildiğince ufak tutmaktır.Zaten kurulumu detaylı şekilde anlatmak için ss'lerde yayınladım.Ve kurulum sadece bi kaç saniye alıyo.Pes 6'sını editlemek ve yenilemek isteyen için çok zahmetsiz ve kısa bir süre bence.Daha önce de verdiğim aşağıdaki konudan hem Kitserver hem de Pes Fan Editör indirebilirsin umarım yardımcı olmuşumdur.
Son olarakta... İster e_tex'i direk veririm , ister parçalarım.Beğenmiyosan indirme , zorlamı indir diyoruz sana.Sen önce doğru düzgün konuşmayı öğren.Sen kimsin de bana acemi diyosun.Burda kimin acemi olduğunu kimin olmadığını herkes bilir.Buna sen karar veremezsin.Yargı mercii misin ki sen?
Orjinal Mesajı Yazan: Forum Kuralları
...
7. Forumda seks içerikli, saldırgan, öfke dolu, tehditkar, kanunları çiğneyen, kullanıcıları küçümseyici vb. mesajlar yazmak yasaktır. T.C. yasalarını yada uluslararası kanunları, anlaşmaları çiğneyen mesajlar foruma gönderilemez.
...
Umarım bunda sonra mesaj yazarken yazdıklarını önce bi okur öle yazarsın.Arkadaşlar flood için özür baya mesaj birikmişte...