Orjinal Mesajı Yazan: ghost rider ua
kitserveri kurman gerek ilk önce.Kitserveri pes 6nın buluduğu klasöre atcaksın
kardeşim ben şunu yazdım;
Editten türk milli takımına girince oyundan atıyor
bir de bana kitserver atabilirmisiniz bendeki ile dendim ibşi olmadı lütfan .Şu oyundan atma problemi ile ilgilide yorum yaparsanız iyi olur
sende dediğin cevaba bak ya acemisiniz nedir.zaten bu yamayıyapanın kendisi acemi kardeşim akıl mantık 200 dosyayı millete e_texte importlatacağına e-textin kendisini versen ya...
benim problemim kitserverın setupı ve 4 link var sanırım 2 si yamanın kendisi 2si updatesi ama oyundan atıyor ve bence bu benim kitserverımdan sanrım sizden kitserver setupı istiyorum ...please