Merhaba sevgilli _M e E r t y z_ abicim benim sorunlarım şunlar
1. Scoreboardlar yok (üstelik ben basic pack i yüklemedim)
2. Fenerbahçe, Galatasaray, Trabzonspor'un forma numaraları küçük(fb'nin sadece kaleci formasının numaraları büyük)
3. Pes 2008 Görünümü Oyunda yok
Not: Ben basic pack i yüklemedim sadece edition pack yüklü bu sorunları nasıl giderebilirim acil yardımm