Kardeşim öncelikle yaptığın bu güzel yama için çok teşekkür ederim. Bu yama yüzünden PES2008'imi silip PES6'yı yükledim. İyikide böyle yapmışım diyorum. Ama benim ufak bir sorunum var. PES2008 oynamadan önce PES6 oynuyodum o zaman "Low Detail"de bu kadar yavaş olmuyordu. Şimdi ise eskisine nazaran daha yavaşlıyor oyun bu yüklediğim yamadan mı kaynaklıyor? Eğer yamadan kaynaklanıyor ise bunun çözümü nedir? Eğer biliyorsan benimle paylaşırsan çok sevinirim. Bilgisayarımın özellikleri aşağıdaki gibidir:
Pentium 4 2,4 Ghz İşlemci
64 MB GeForce 2/2 MX 400 Ekran Kartı
256 MB Ram Bellek
İyi Akşamlar. Nice Güzel Yamalar Yapman Dileğiyle...