Orjinal Mesajı Yazan: lesh.men
ÇOKK tşk ederim dee:) senden bi ricamda olcak tabi yaparsan tr ligi ile almanya liginin yerini değiştirip option filesini koyabilrmisin bende tezahüratlar vardı şimdi almanya liginden bi takim aldimmi fb.gs.bjk.ts şarkılarını dicekler yaparsan sevinirim Yaman Çok SÜPER olmuş bşr devamını dilerimm
Makul ölçülerdeki isteklere yardımcı olmaya çalışıyorum.Ama bu istediğin çok zahmetli bi iş.Hem herşeyi de biz yapamayız ki ya :cool: