Orjinal Mesajı Yazan: emrah44
Kardeş bu indireceğimiz 4 partı indirip klasöre atıp oynuyor muyuz? yoksa DKZ studio falan filan kullanıp iki saat import mu yapıyoruz? Duruma göre indireceğim de. Eline sağlık yine de görüntülerde güzel gözüküyor.
4 partı indirmene gerek yok ilk iki part update sadece onları indirsende olur.Diğer iki part daha önce çıkardığım TSL Basic Pack'in ilk versiyonu olan yamadır.Ama hangsini indirirsen indir importlama yapmak zorundasın.Ama dediğin gibi iki saat sürmez yani...