Arkadaşlar bu muhteşem yamanın tek eksiği avrupa transferleri ve 2007-2008 kadrolarıydı... Yamayı yapan arkadaşın affına sığınarak kendi çalışmamla editlediğim option file'ın linkini veriyorum... Bu dosyayı direk Belgelerim iiçindeki Option File ile değiştirin... Herşey aynı olacak, tek fark avrupa transferleri de dahil... Herkese kolay gelsin...
Bu pes 2008 saçmalığından sonra bence herkes tekrar PES6'yı editlemeye yoğunlaşmalı... Çok ısrarla söylüyorum ki PES 2008 oynanış olarak tam bir felaket... Her maç 7-8 gol olması, kupalarda 2 kişi maç yapılamamsı, oyuncu editleme menüsünün Pes 6dan bile daha az özellik içermesi, serbest vuruşlarda geri zekalı hakemin düdüğü zorla çalması ve bizim beklemek zorunda olmamız, sürekli penaltı olması, geliştirilmiş yapay zeka adı altında saçma hareket eden futbol mantığına ters taktikler, topun tomahawk füzesi gibi gitmesi, kolay kart çıkması, top sürerken bile duyulan inanılmaz top sesi,tezahüratların olmaması, en kritik gollerde bile spikerin yas tutar gibi zorla gol demesi, save klasörünün düzensiz olması, kambur ve oransız vücutlu futbolcular, bozulmuş top fiziği...vs... AKLIMA GELEN SAÇMALIKLAR BUNLAR... BEN PES6'dan daha iyi bir Futbol oyunu tanımıyorum... FOREVER PES6!!! Orijinaline devam... Online'a beklerim...
LİNK:
http://rapidshare.com/files/66080410/AYKIT_OF.rar
şifre: aykıt