BeYaZ_YaRaSa **O editte'mi yaptın bunu ? O editte Tp09 diye 1 şey yoktur.. Sağ tarafta part009 war :)**
_wolff_ Evet ben de o-edite girdim deniim dedim onu gördüm bi de stadı m o-editte kapkara görünüo,texturemi eklememe rağmen.
zagzirus Orjinal Mesajı Yazan: serhat90 arkadaslar stadium builder de çizim texturelerini eklerken run time hatası veriyo kapanıyo neden acaba acil cevap yazabilirmisiniz texture klasorunun ıcınde png resmı olmasın,bmp yada jpeg kullan duzelır
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: BeYaZ_YaRaSa O editte'mi yaptın bunu ? O editte Tp09 diye 1 şey yoktur.. Sağ tarafta part009 war :) Meraba Yarasa Kardeş Orada O Editte Yazmıyor Grafik Dosyası diyor Yani t226 Dosyasının içindeki tp09 Dosyasına Ekleyerekten. Bu Arada O-Editle Stad Yapılamaz Zaten Yapan Yapar Ama Şahsen Görüşüm Böle Ben Rhinoyla Yaptım Sonrada 3dMax ile Düzenledim vede Sonrada Oyun Dosyalarına Çevirdim vede Sonunda Oyuna Aktarabildim Kardeşim ;)
montecarlomen arkadaşlar missing texture uyarısı alıyorum stadı yaptım ama kullanılacak resimelrin ne özellikleri olmalı yani png bmp 24 bit 32 bit vs gibi bu konuda yardım ederseniz ve tiyolar ipuçları verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
Peshayat12 Orjinal Mesajı Yazan: Schark Orjinal Mesajı Yazan: BeYaZ_YaRaSa O editte'mi yaptın bunu ? O editte Tp09 diye 1 şey yoktur.. Sağ tarafta part009 war :) Meraba Yarasa Kardeş Orada O Editte Yazmıyor Grafik Dosyası diyor Yani t226 Dosyasının içindeki tp09 Dosyasına Ekleyerekten. Bu Arada O-Editle Stad Yapılamaz Zaten Yapan Yapar Ama Şahsen Görüşüm Böle Ben Rhinoyla Yaptım Sonrada 3dMax ile Düzenledim vede Sonrada Oyun Dosyalarına Çevirdim vede Sonunda Oyuna Aktarabildim Kardeşim ;) o zaman bize o fsh dosyasını bi versene bizde inceliyelim
Kerem Model Dosyanız Olmadan Pek Güzel bir Yardım Olmayacak Ama Buyur Kardeşim t226 fsh dosyası ;) http://rapidshare.com/files/39825898/t226__90_0.rar.html
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Schark Model Dosyanız Olmadan Pek Güzel bir Yardım Olmayacak Ama Buyur Kardeşim t226 fsh dosyası ;) http://rapidshare.com/files/39825898/t226__90_0.rar.html Ben Burda Tp09"da Bişey Göremedim, Benim Gözlerimde Mi Bişey Var Yoksa ? :rolleyes:
Kerem **Yok mu ? Var işte Model Dosyasına Göre Orasının Boş Kalması Gerekiyor Gökhan Abi ;) Oralara Bir Şey Koymaya Çalışınca Oyunun Data Dosyalarından Bazıları Stadda işlemiyor Şahsen Denedim :D**
parola Arkadaslar aynı fifa 98 deki gibi salon futbolu olan bi yama yok mu??? bir stadyumun yerine indoor stadium yapan bir yama yapsak çok güzel olur. bu konularla uğrasan arkadaslar size simdiden tesekkür ederim.
montecarlomen arkadaşlar stad yapıp yüklüyorum çalışıyor ama çok tp'li stadlarda sorun yaşıyorum onları nasıl yapıcaz yani çok resim içeriyor ve 1 den fazla tp yapacaksak nasıl olacak açıklarsanız sevinirim
montecarlomen arkadaşlar stad yapıp yüklüyorum çalışıyor ama çok tp'li stadlarda sorun yaşıyorum onları nasıl yapıcaz yani çok resim içeriyor ve 1 den fazla tp yapacaksak nasıl olacak açıklarsanız sevinirim
montecarlomen arkadaşlar stad yapıp yüklüyorum çalışıyor ama çok tp'li stadlarda sorun yaşıyorum onları nasıl yapıcaz yani çok resim içeriyor ve 1 den fazla tp yapacaksak nasıl olacak açıklarsanız sevinirim