serhat90 beyler stad yapmaya başlıyım dedim ilk kez öğrenirken bişeyler yaptım bi şeye benzemedi ama 3 4 saat uğrastım .. fifa 2008 e kadar kavrarım
10UR Serhat90, full sürüm ücretlidir, Burasıda warez paylaşm sitesi gibi çalışamıor ne yazıkki, illegal paylaşım talebini sürdürmeyelim lütfen. Sınırlı olan demoda, 25 save hakkı var sadece. Başka en ufak sınırlama getirmior.
_wolff_ Kısıtlaması da var bi staddaki bi şeyi başka bi stada kopyalayamıon anca aynı dosyanın içinde kopyalama yapabilion ;)
serhat90 Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Hadi senden iyi bi stad bekliyorum ben;) sağol 10ur bak 2.stad çalışmam http://img400.imageshack.us/img400/8826/asasdsi2.jpg
serhat90 beyler yeni bi stad cizdim http://img353.imageshack.us/img353/9971/ssssstu9.jpg konudaki yardım mesajları için herkese teşekürler
serhat90 arkadaslar stadium builder de çizim texturelerini eklerken run time hatası veriyo kapanıyo neden acaba acil cevap yazabilirmisiniz
Kerem Serhat Bende Atıldım Stadyuma Eh Rhinodan Çıkarttım vede Oyuna Ekledim. Sonunda Geldi Yengemlerden CD :D Ters gitti Beyler CD'yi Daha Yenime Aldım Ama En Son Gün Perşembe Bitireceğim ;) Eğlence Stadyumu :
Gökhan Güzel, Güzelde, Lütfen Rica Ediyorum Şu Resimleri Çarşaf Gibi Sermeyin Şuraya, Bu SOn Uyarım !
Peshayat12 Orjinal Mesajı Yazan: Schark TP 09'un Özelliği ile Bu Arada Gökhan Abim Özür Dilerim ;) adamım biraz daha net açıklarmısın nasıl yapıcaz?
_wolff_ Orjinal Mesajı Yazan: Cimbom_GS Orjinal Mesajı Yazan: Schark TP 09'un Özelliği ile Bu Arada Gökhan Abim Özür Dilerim ;) adamım biraz daha net açıklarmısın nasıl yapıcaz? Evet ben de pek bişey anlamadım.TP 09 nedir bi kere?:)
Kerem **Açıklıyayım. Ben Stadı Bitirdikten Sonra O-Edit'e Çevirdim vede Stadımın Çoğu Yeri Boş Çıktı Sonrada O-Edit ile Layer 09'u Tıklatarak Boş Yerleri Doldurdum vede Grafik Dosyasının Adıda tp09 bende Böleceleğine Oraya Siyah ve Beyaz Ekleyerek Ekledim vede Sonra Oyuna Girince Orada Seyirciler Oluştu Yani Tam Olarak Bende Çözemedim Fakat Oyuna Atınca Seyirciler Gözüküyor ;)**