Orjinal Mesajı Yazan: montecarlomen
arkadaşlar kalabalık tp resimleri olan fsh dosyaları nasıl oluşturuluyor ayrıca rhinoda şeffa yapsamda stad oyunda şeffaf olmuyor yardımcı olurmusunuz
texturelerı paket yapmak ıstıyosun sanırım stadyum buılerde programıyla,rhınoda seffaf yapmann bı mantıgı yok transparan yada sefffaflık olayını oyuna attıktan sonra textureyı edıtleyerek yapabılırsın,yanı sonrakı olay..