DiMuratti Teşekkürler Gökhan. Ben şimdi şu stadımı uzun zamandır çevirmekle uğraşıyorum bakalım bu kez olacakmı...
Gökhan Çevirim İşi Problem Değil Arkadaşlar.Takıldığınız Noktalarda Yardım Edebilirim. Gerekiyorsa, Yaptığınız Çizimleri Ben Çeviririm Oyuna. ;)
PsYchO Sniper Orjinal Mesajı Yazan: DiMuratti Teşekkürler Gökhan. Ben şimdi şu stadımı uzun zamandır çevirmekle uğraşıyorum bakalım bu kez olacakmı... gercektende süper bi stad o stad girisini felan nasil yaptin?
Gökhan Murat"ın Stadını Deneme Olarak Oyuna Attık, Şimdi Texture Düzenlemeri Bitince, Harika Bir Stad Olacak. :)
Necaty Benim programda kahrolası bir hata var 3ds kaydedemiyorum ve bununla birlikte Stadium Builder açarken hata veriyor..Bakalım daha ne olcacak:(
MacTavish Murat'ın stadı gerçekten süper oyundada böyle görünse ekran kartı yanar herhalde:rolleyes: :D
BeYaZ_YaRaSa Malatyaspor Inönü Stadyumu... Önce Gerçek resimLer ;) Sıra benimkiLerde.. iLk 1kaç saatLik çaLışma için idare eder ;)
BeYaZ_YaRaSa texture özürLüyüm ben ;) bana textureLeri fsh $ekLinde yoLLayın atayım stad'a miLLet oynasın (: az önce başka 1 fsh yükLedim karmakarışık oLdu ;) Hem daha bitmedi stad yeni başLadık 1$ey yapIcaksak tam yapaLIm :)
ahmetgs17 arkadaşım ben vermiştim . yanlış anlama ben yapmıştım anlamında söylemiyorum ha yani sana yardımcı olabilmek amacıyla ok http://soccercenter.net/forum/konu/85337/stad-importlamak