Kısaca Anlatmak Gerekirse, Rhino İle Çizdiğimiz Stadyumu, 3ds Olarak Export Ediyoruz. Stadium Builder Programı İle Bu 3ds Dosyamızı İmport Edip, Tekrar oif Olarak Kaydediyoruz. Oiftool 2007 Programı İlede O-Edit Dosyamıza Çeviriyoruz. Kısaca Mantık Bu.
Ayrıca Bu Stadyum Çizim Videosunu Hazırlayan Arkadaşada Buradan Teşekkür Edelim.
Stadyum Çizim Videosu
Rhino Programı (Demo)
Stadium Builder Programı
Oiftool 2007
Stadium Template
Texture Paketi
Rhino"da Çizdiğim Stadı, Nasıl O-Edit Formatına Çevirebilirim ?
Video Buyrun
O-Edit Template
Çizilen Stadyumu Texture ile Birlikte Oyuna Ekleme
FSH Dosyaları Oluşturmak İçinde, Ayrı Bir Video Yapacağım.
Çizilen Stadların Oyuna İmportlanma Olayınıda En Kısa Sürede Öğreneceğim. Ayrıca Çizdiğiniz Stadyumlarıda Bu Konu Altında Paylaşabilirsiniz.