BeYaZ_YaRaSa **ya Stad belli olsun diye ŞimdiLik saçma sapan renkLer kuLLanarak fsh yaptIm :D daha rahat görmeniz açısından :) Ama taraftarlar nerede onLarı merak ediyorum :D**
_wolff_ http://www.sendspace.com/file/jntspk Ben sana stadın dosyasını versem sen çevirsen hç beceremedim.
Necaty Arkadaşlar böyle bir stad hazırladım daha köşeleri kapatmadım vs. eksikleri var ama maalesef 3ds olarak kaydetmiyor hata veriyor hem bende hem gökhanda denedik hata veriyor.. ;)
BeYaZ_YaRaSa _wolff_ stadı güzeL yapmı$sın ;) http://files.filefront.com//;7700890;;/ buda adresin ;)
Gökhan Seyircileri Eklemek İçin Stadium Builder"i Kullanıcaz. Bu Eklenti Kısmı İçin Şuan Kullandığım Programda Sorun Var. Onu Çözdüğüm An, Seyirci Eklenmesinide Göstericem.
MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Arkadaşlar böyle bir stad hazırladım daha köşeleri kapatmadım vs. eksikleri var ama maalesef 3ds olarak kaydetmiyor hata veriyor hem bende hem gökhanda denedik hata veriyor.. ;) stad çok güzel duruyo..
_wolff_ Orjinal Mesajı Yazan: BeYaZ_YaRaSa _wolff_ stadı güzeL yapmı$sın ;) http://files.filefront.com//;7700890;;/ buda adresin ;) Çok Teşekkür ederim
BeYaZ_YaRaSa ya stad güzeL duruyorda çok yapmacIk gözüküyor. Seyirci yok diyemi bana öyLe geLiyor acaba gerçekten mi öyLe ?
martinez55 arkadaşlar bi sakarya atatürk stadını da yapsanız lazımda.bu arada stadlara özel kale filesi yapabiliyoz mu bu programala
martinez55 http://soccercenter.net/forum/konu/85512/Fifa07-Sakarya-Ataturk-Stadyumu(alıntıdır) stadın linki yapabilirseniz biraz düzeltme tribünlere rengini felan bi yardım lütfen.