hipermegacoolstar gökhan kardeş iyi yapmışsın saol süpersin ben izledim ama o oyuna aktarma videosunun başları çokkolay ilk oiftool falan ama sonra zorlaşıyor. bunu detaylı anlatırsanız seviniriz.
Berky39 evet gökhan kardeş bende videoları beğendim eline sağlık ama fsh dosya yapmayı analamadım o zdata.big lerin içine koymayıda
cangele9 ya arkadaşlar stadyum yapmayı bilen birisi samandıra tesislerini yapabilirmi bize sizden başkası yardım edemez lütfen yardım
EuroSER Bu stadyumlara nasıl texture ekliyecez. Sizde olan sağ taraftaki propertie bende yok. Bide rhino 3.0 crack linkini yazarsanız sevnirim.
RaptiyeRapRap ben stadium builderi indirdim ama run time error hatası veriyor ilk önce rhinoylamı yapacam??
EuroSER Aynısı banada oluyor süper bir stad yaptım ama stadium builder hata veriyor. 1 Ay oldu sorumun cevabı hala gelmedi anlayan biri beni msn sine eklesin Allah rızası için
tolgay007 Orjinal Mesajı Yazan: m_h_m_t YAW Stadyum Çizim Videosu NDA ADAM SOL TARAFTA KISAYOL MENÜLERİ AÇMIŞ BENİMKİNDE ÇIKMIYOR Kİ NASIL AÇACAĞIM ? aynen ya hiç bieşy anlamadım zaten çok zor