gokhan_gs Orjinal Mesajı Yazan: tolgay007 Orjinal Mesajı Yazan: m_h_m_t YAW Stadyum Çizim Videosu NDA ADAM SOL TARAFTA KISAYOL MENÜLERİ AÇMIŞ BENİMKİNDE ÇIKMIYOR Kİ NASIL AÇACAĞIM ? aynen ya hiç bieşy anlamadım zaten çok zor Programı açın üst tarafta tools toolbar layout var onu açın file open deyin programın yüklü olduğu klasörün içnde default.tb uzantılı bir dosya var onu açın işlem tamamdır
Fatality_789 İlk çalışmam http://img153.imageshack.us/img153/6457/20071014152218cu3.jpg Ama sorunlu replay , kaleci atışı falan izlerken tirübünler kayboluyor Çözümünü bilen varmı acaba?? http://img225.imageshack.us/img225/3272/20071014153520sl0.jpg
teltel Orjinal Mesajı Yazan: m_h_m_t YAW Stadyum Çizim Videosu NDA ADAM SOL TARAFTA KISAYOL MENÜLERİ AÇMIŞ BENİMKİNDE ÇIKMIYOR Kİ NASIL AÇACAĞIM ? benimkinde de öyle
yurtoglu valla arkadaşlar ya bu forumu başından sonuna kadar okudum.gökhan abi seyirci ekleme videosu yapacam demiş hani nerede yaaaaa
jamoka91 ya gökhan abi fifa 09 da bi inönü stadym bi türlü onun 08 e göre olanını bulamadım fifa 08 e uydurabilrmyiz o stadı
umutumsun Orjinal Mesajı Yazan: Gökhan Oyuna Aktarabilmeyi Başardım En Sonunda Arkadaşlar. Çok Kısa Zaman İçin, Videolu Anlatım Yapacağım. valdesin resminde adamlar nerde öle yha tribünün üstüne çıkmışlar :D
Laz0vic bu stad videoları yarım kalmış. 1. sayfada verilen araçlardada bir çok dosya eksik. birşey yapcaksanız doğru dürüst hazırlayında millettee doğru düzgün yararlansın yarın iş yapmayın lütfen
dutgurlaz gokhan abi oncelıkle tebrıklerr derc cok faydalı ama textureleri zdatalardan alabılırsınız demıssın bu ısı nasıl yapıcaz onu da anlatabılırmısınn sımdıen tskurlerr
dutgurlaz ha abi bidee videonun basıda bi tane 3dm uzantılı (3d model) bi stadium template die bise war o nedir nerden bulaucazz
fenerli_metehan_01 Gökhan abi ben yeniyim stadyum yapmaya atıldın sayenizde başaracakmış gibiyim... :cool:
fenerli_metehan_01 Kısaca Anlatmak Gerekirse, Rhino İle Çizdiğimiz Stadyumu, 3ds Olarak Export Ediyoruz. Stadium Builder Programı İle Bu 3ds Dosyamızı İmport Edip, Tekrar oif Olarak Kaydediyoruz. Oiftool 2007 Programı İlede O-Edit Dosyamıza Çeviriyoruz. Kısaca Mantık Bu. Ayrıca Bu Stadyum Çizim Videosunu Hazırlayan Arkadaşada Buradan Teşekkür Edelim. Stadyum Çizim Videosu Rhino Programı (Demo) Stadium Builder Programı Oiftool 2007 Stadium Template Texture Paketi Rhino"da Çizdiğim Stadı, Nasıl O-Edit Formatına Çevirebilirim ? Video Buyrun O-Edit Template Çizilen Stadyumu Texture ile Birlikte Oyuna Ekleme FSH Dosyaları Oluşturmak İçinde, Ayrı Bir Video Yapacağım. Çizilen Stadların Oyuna İmportlanma Olayınıda En Kısa Sürede Öğreneceğim. Ayrıca Çizdiğiniz Stadyumlarıda Bu Konu Altında Paylaşabilirsiniz. Son güncelleme 22.06.2007, 22:55 tarihinde Ġöќђдň tarafından yapıldı. saol gökhan abi ben yeniyim işallah başaracam :rolleyes:
fenerli_metehan_01 Arkadaslar sol atarafta Arac cubugu olmayanlar Tools/Toolbars-->Open-default.tb yi secsinler cikiyor ve Copy yapamiyanlar Bonus/Edit/copy objects to layerden kopyalayabilirler...tek sorunum stadi oyuna atmak m713...o i nerye atacagimi bilmiyorum ve textureleri fsh yapmayi.. Bulamadım ben onu dediklerini yaptım bulamadım nasıl olacak