hipermegacoolstar Orjinal Mesajı Yazan: umutdadali Orjinal Mesajı Yazan: umutdadali Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: umutdadali benim bir sorunum daha war bu tribünü çiziyorum alta reklam panosu texturesi ekliyorum ama o reklam panosu ters duruyor lütfen yardım ewt bu konuyu hala çözemedim lütfen yardım e hadi ama cewp gelmedi hala evet kaç gündür bu soruya cevap bekliyorum. Bu arada bi maruzatım daha olucak ben bu stadı oyuna aktarma videosundan bişi anlamadım. Şöyle biri güzel bi yazzsa çok güzel olacak. Ama yine de bu video için teşekkür ederim.
Berky39 ben stadyum builder programını bu formun 1. sayfasından yükledim açtım ama hata verdi attı elinizde varsa yeni bir link verebilirmisiniz YADA bu programın bi ayarı falan var mı yoksa benden mi kaynaklanıyo
Berky39 tmm stadyum builderi çalıştırdım ama oyuna nasıl koycaz biz yaptığımız stadı anlatım videosunu yapanın eline sağlık güzel olmuş ama nasıl koycaz hala anlayamadım
hipermegacoolstar ben de anlamadım osman kardeş o ara işlemler zor sonlarıyla başları kolay da ortaları zor
hipermegacoolstar monte carlo kardeş saolasın.. osman kardeş ikimiz öğrene öğrene bi stad çıkarcaz herhalde beraber yoksa kimsenin doru dürüst yrdım ettiği yok(monte carlo kardeş üstüne alınma)
hipermegacoolstar Orjinal Mesajı Yazan: montecarlomen arkadaşlar biggui programı idealdir zaten herzaman big leri onla açın hatasız oluyor ea graphla da açabiliriz ama di mi
Berky39 insallah öğreniriz kardeş şu oyuna aktarım çok zor videoda bişey yapıyolar ama anlamadım valla 6-7 kere izledim
hipermegacoolstar ben de kardeş ya ama inşallah yapacaz osman kardeş ikimizden biri birşey çakarsa buraya yazsın beraber stadı importlamış olurus o zaman:D
montecarlomen buraya bakın http://soccercenter.net/forum/konu/89269/Fifa07-hakkinda-tum-konularda-ipuclari
hipermegacoolstar ewet osman kardeşin de, kendimin de sorusuna katılıyorum. bi Alla^h'ın kulu dda yardım etmiyi ki yaw