Orjinal Mesajı Yazan: serkansexs
meErtyz dostum fenerbahçenin arkaplan görüntüsünü yapmak istiyorum ama bu dkz programından hiç anlamıyorum bi yardımcı olursan çok memnun olurum sen bana msn den ulaşabilirmisin yildirimer-766@hotmail.com bekliyorum şimdiden sağol
ta mert yardımcı ol kardeşim ya bana dosyayı importlayıp atamazmısın sadece fb yi ben yapamadım ayrıca oyunuda bozdum açılmıyo pes6 exe çalışmayı durdurdu diyo o sorun değil oyunu yeniden yüklerim ama sen bana fb temasını importlayıp yollayabilirimisin msn dende olur yildirimer-766@hotmail.com bekliyorum yardımcı ol bana
Arkadaşım asağıdaki konuya bakarsan importlamanın nası yapıldığını öğrenebilirsin.Benim importlama yapıp sana atmam imkansız çünkü benim PC'de pes 6 yok.Zaten e_tex'i bana göndermen çok zahmetli bi iş.Yine dediğim gibi aşağıdaki konuya bak.Bi yapmayı dene.Yine sorunla karşılaşırsan buraya yazarsın.DkZ ile importlamayı öğrenemezsen Pes'e edit yapman imkansız.
_M e E r t y z_ Kitserver Dosyaları Download ve Yardım Bölümü