Orjinal Mesajı Yazan: hhsdeco
yaw ben bu yamayı indirdim pes bozulduu hata raporu werioo
Orjinal Mesajı Yazan: Zombi3 Ali
Keşke Düzgün ve bilerek Yapsaydın Yada Yedeğini de Alsaydın Şimdi Yapılacak tek şey e_text'ini Yenile ;)
Ordaki menülerin hepsini kendim kullandım.Ve bir çok kişide indirip sorunsuz bi şekilde yararlandı.Yani bozuk olma gibi bi ihtimalleri yok.Kurulumda hata yaptıysan o senin problemin.Benim yamalarımı bağlamaz.Hem sen de Ali'nin dediği gibi önceden e_tex'in yedeğini alsaydın.