Orjinal Mesajı Yazan: Knayt
fenerbahçenin linki kırık bi zahmet yenilesene be kocum çok makbule girer şimdiden çoook saol
Link kırık falan değil sapasağlam çalışıyo.Menü yapman içinse ggs ve herangi bi photoshopa ihtiyacın var.Bide ne bu samimiyet yaa koçum falan.Hayırdır tanışıyomuyuzz :confused: :confused: :cool: